Home Improvement Mr. Wilson's Opus
S5, A23: Wilson blir regissör för Randys skolpjäs, men ingen tycker att det är en bra idé. När Tim senare visar honom aluminiumsetet han har byggt, gillar Wilson det inte och tvingar honom att bygga om ett nytt.