Alert: Missing Persons Unit Ms. Patty
S2, A5: MPU söker efter en kidnappad grannsamverkansledare, och Jason ber Wayne om hjälp med att utreda bilbombningen. Mike är orolig över att Nikki har hemligheter för honom.