Muntra skalbaggens tårar
S1 A5: När Kapten Man plötsligt förlorar sina krafter och blir dödlig, vågar han inte längre bekämpa brott. Nu måste Kid Danger ensam skydda Swellview och se till att Kapten Man får tillbaka sina krafter.