Murder Can Be Contaigous
S4, A202: Ett läkemedelsföretag som livnär sig på folks ohälsa har skapat ett perfekt viralt virus och någon har stulit botemedlet. Både Dr. Sloan och Jesse har blivit smittade och nu är det upp till Steve och Dr. Amanda Livingston att hitta gärningsmannen.