S4, A215: Del 2 av 2. Dr. Travis misstänks ha mördat Dr. Eric Spindler. Hans advokat Ben Matlock börjar nysta i en invecklad historia om girighet och syskonrivalitet. Det visar sig snart att det inte är första gången som mördarna sätter dit en oskyldig man.