Andromeda Musik från en avlägsen trumma
S1, A13: Tyr kraschlandar Eureka Maru på en Nietzscheansk planet och får minnesförlust. Han måste komma ihåg vad han gör innan nietzscheanerna upptäcker honom och hans låda med stöldgods.