Primal Survivor: Mighty Mekong Muskötmän
S1, A4: Överlevnadskonstnären Hazen Audel beger sig högt upp på Bolaven-platån, ett vilt och oexploaterat område av det nedre Mekongdeltat i Laos, på jakt efter traditionella muskötjägare som gör eget krut med hjälp av uråldrig teknik. För att finna dem tvingas han konfrontera enorma vattenfall och branta djungelsluttningar, samt får lära sig Yuru-folkets överlevnadshemligheter.