My Bloody Valentine
S4, A12: Medan hon tar in ett ögonvittne för utfrågning plågas Van Pelt av minnena av då hennes fästman, FBI-agenten Craig O'Laughlin (gästskådespelaren ERIC WINTER) dödades.