S1, A1: Like spelar in sin första video. Manos och Tony kommer och vill hjälp till… men deras närvaro kommer att sluta i katastrof. Like listar de topp 5 sämsta kompisarna (de klumpigaste). Manos och Tonys första medverkan och introduktion.