S7, A2: Kims förlossning startar, och hon frågar JD om han verkligen älskar henne; Turk försöker spela klart ett TV-spel innan Carla kommer på honom; dr Cox letar efter någon som han litar på tillräckligt för att ge hans dotter en spruta.