S5, A4: JD blir tillfrågad om att introducera dr Kelso på en prisutdelning. Kelso och Cox har varsin patient som de tycker förtjänar en experimentell behandling; Carla och Turk försöker hjälpa Elliot att få tillbaka sitt gamla jobb; vaktmästaren hånar JD.