My Motherboard, My Self
S4, A8: När är det tryggt att erkänna att man behöver hjälp? Carries trasiga dator lär henne att vissa problem kräver hjälp utifrån. Samantha jagar en svårfångad klimax, och Mirandas kris får alla att se saker ur ett nytt perspektiv.