Arrow My Name Is Oliver Queen
S3, A23: Ra´s Al Ghul lägger fram sin slutplan i säsongsfinalen, medan Oliver tänker igenom sin nya roll och vad den kommer att betyda för alla i Team Arrow - och hans stjäl.