My Rabbit
S6, A21: Kim och JD flyttar ihop för att kunna uppfostra sitt barn tillsammans; Turk och dr Cox berättar för JD hur faderskapet har förändrat sättet de ser på livet; Carla tycker att Elliot är ett kontrollfreak när de planerar möhippan.