My Wife Has No Emotion My Wife Changed Into a Swimsuit
S1, A4: Takuma, Mina, and Akari head out for a day at the beach; while waiting for the ladies to get changed into swimsuits, Takuma has an unexpected encounter with someone he finds oddly familiar.