Mysteries of Xanadu
S1, A2: Dr Allan Maca utforskar den legendariska förlorade staden Xanadu i Inre Mongoliet. Idag återstår bara ruiner av Kublai Khans mäktiga huvudstad, som den berömde upptäcktsresanden Marco Polo beskrev som ett av världens underverk.