Fantasy Island Mystery in Miami
S2, A4: Tre bästa vänner ger sig ut för att leta upp den fjärde medlemmen i deras grupp som saknas... i 1980-talets Miami. Roarke anförtror sig till Segundo om att släppa in människor.