Nails
S1, A2: Akryl, gelé och juveler till naglarna är trendriktigt bling-bling som vi bara måste ha, men hur mycket vet vi egentligen om produkterna vi använder på våra händer? Och medför vår besatthet av nagelvård risker för oss själva och planeten?