Alla mot alla med Filip och Fredrik Namnblindhet ställer till
S10, A19: Tom Sjöstedt och Jerka Johanssons namnblindhet är i högsta grad närvarande när de möter Cecilia Frode och Janne Josefsson. Finns det bara en regnskog?