Nanahu
S5, A16: Five-0 får hjälp utav en ATF-agent från Kalifornien för att hitta en seriemordbrännare som är ute efter par i Oahu. Samtidigt sveper Danny Amber iväg på en romantisk semester, men hennes misshandlande f.d. make spårar upp dem och försöker ta tillbaka sin fru.