Nanda Parbat
S3, A15: Oliver funderar på att rädda Malcolm Merlyn när han tas tillfånga av Ra´s Al Ghul och tas med till Nanda Parbat. Ray är besatt av att bli klar med Atom-dräkten - till Felicitys förtret.