Världens fakta: Napoleon Napoleon Part 4
S1, A4: Napoleon Bonaparte är en mästerlig soldat, taktiker och statsman. Hans mod och kärlek till sitt land gör att han växer från att vara en obetald general full av ambitioner till att bli den mäktigaste mannen i Europa.