National Treasure Onimaru Kunitsuna
S1, A1: His goal is to become a professional sumo wrestler! Ushio Hinomaru goes to visit Ishigami High School, famous for its sumo program, but arrives at Odachi High School by mistake. There he meets Ozeki Shinya whose dojo has been overrun by delinquents.