National Treasures
S1, A5: De patriotiska kompisarna ber betrodda experter om hjälp för att fastställa hur man gör bra affärer. Chum och Corey blir lite för till sig i en enorm herrgård, och Rick är intresserad av en dyr souvenir från en avgörande del av Amerikas historia.