Nattens barn
S8, A9: Erica anhålls för prostitution och Kelly och Brandon blir hennes vårdnadshavare. Jodi påstår att endast Steve kan vara far till hennes barn. Mel hjälper David ansöka om konkurs och att betala tillbaka till Donna.