SEAL Team Need to Know
S5, A4: Medan varje medlem av Bravo möter stora familjehinder blir teamet indragna i ett plötsligt uppdrag i Afrika. När informationen ändrar deras plan måste de skynda för att förhindra en stor terroristattack.