Never Give Up
S1, A3: Wiz var en av de första artisterna som kunde bestämma över sin story utan inblandning av skivbolag genom att använda då nya digitala och sociala verktyg för att kommunicera med sina fans. Han tog kontrollen över sitt berättande och satte tonen för hur artister använder sociala medier i dag.