Real Time with Bill Maher Nicole Perlroth, Laura Coates, Andrew Yang
S20, A10: I direktsändning från Los Angeles dissekerar Bill Maher och hans gäster personer från Wall Street, Hollywood, Washington D.C. och världen över. Heta debattämnen som sjukvård, den federala skulden, energi, vapen, skolan, miljön och mer tas upp.