S1, A4: Asatani, en briljant utredare från högkvarteret, misstänker att Cat's Eye har en informant i sina led. Hon har sina misstankar om Toshios flickvän, Hitomi. Även om Cat's Eyes nästa kupp verkar enkel, är Hitomi orolig för Asatanis vaksamma blick.