Night of the Chi-Chi's
S3, A4: Bethlehem, 1988: Tonåringen Dwayne blir inlåst hos sin far över natten när Rocky går med på att städa en restaurang. År 2033 känner Dwayne nostalgi för ett gammalt arkadspel som han hittar långt hemifrån.