Alla mot alla med Filip och Fredrik Niklas fullständiga sammanbrott
S8, A15: Förtjusande Niklas Källner och Amanda Ooms möter Ina Lundström och Kalle Lind. Kvällen bjuder på stor skrattfest när en gemensam kunskapslucka avslöjas.