S1, A5: Old Boys blir desperata när inspektör Bedi tar över utredningen av Suyashs död. Sarthak lär sig en läxa. Supriya tar ett tveksamt beslut om Vedant som skakar henne. När Adhiraj gräver djupare i det förflutna avslöjar ett bråk bland Old Boys en chockerande sanning om den sista dagen. En hemsk händelse vid byggplatsen avslöjar en mörk hemlighet.