No More Mr. Nice Guy
S4, A13: House misstänker att en patient på akuten har ett större problem än akuten först diagnostiserade, baserat på det faktum att patienten är för trevlig. En skeptisk House ifrågasätter patientens goda lynne medan teamet försöker gå till botten med hans sjukdom, men håller inte med House om att trevlighet är ett symtom.