Home Improvement No No Godot
S4, A21: Tim och Al köper biljetter på svarta marknaden till en hockeymatch när Tim inte kan gå, men de blir arresterade och Jill och Ilene kommer för att rädda dem. Under tiden gör Mark en mask av Wilsons ansikte för ett skolprojekt när han passar pojkarna medan Tim och Jill är borta.