No Nookie
S1, A2: Cheryl och Jim planerar en tur till Bahamas för att pigga upp kärlekslivet. De enas om att inte ha sex på tre veckor utan vänta tills de kommer till Bahamas. Dessvärre ser Dana till att hela resan går i stöpet.