No One Here Can Love or Understand Me
S5, A11: Melissa talar slutligen om för Spencer vad hon vet om kvällen då Ali försvann. Men vad ska Spencer göra av den vetskapen? Emily vet att nåt inte stämmer med Alisons berättelse och börjar jaga egna svar.