The Sopranos No Show
S4, A2: Christopher blir verkställande boss när Paulie är i finkan, men det börjar inte bra med Patsy. Meadow mår dåligt efter Jackie Jrs död och vill ta ett sabbatsår för att resa runt i Europa, till föräldrarnas förtret.