Jims värld No Surprises
S1, A22: Jims planer att överraska Cheryl med en fest går i stöpet när Dana inte kan knipa mun. För att göra allt bra igen planerar Cheryl då en överraskningsfest för Jim, men han har alldeles för roligt i bowlinghallen för att komma.