Freaks and Geeks Noshing And Moshing
S1, A15: Neal klarar inte av att hantera sin pappas otrohet och dyker ner i en ny hobby. Daniel avvisas av Kim, försöker vinna en annan tjej och förändrar sig radikalt för hennes skull.