S1, A1: Supermodellen Brooks Nader flyttar in med sina tre frispråkiga systrar samtidigt som föräldrarna kommer för att fira hennes nya kollektion. Men när frågor uppstår om Brooks pojkvän, Let’s Dance-partnern Gleb, går familjens stolthet över i skandal.