Not Indecent, but Not Quite a Decent Enough Proposal
S3, A1: Familjen Chance går på Sabrinas mormors begravning och Jimmy försöker göra ett gott intryck på den tilltänkta svärmodern. Begravningen innehåller bland annat ett videotestamente som kommer att påverka Jimmys och Sabrinas relation.