S1, A1: 1971. Den aspirerande journalisten Joyce letar efter en lokal till sin feministiska tidning när pornografiutgivaren Doug erbjuder sig att hjälpa henne...med ett förbehåll: Varje utgåva måste ha en bild av en naken man på mittuppslaget.