Not Normal Arc: Kill and Live
S1, A3: The first classroom trial has begun. Naegi has to think fast, or everyone innocent will get punished! Kirigiri seems to be on to something, but she isn't handing out answers. When the trial is over, will Monokuma go through with his "punishment"?