Nothing Left To Cling To
S16, A1: Meredith, Richard och Alex måste ta tag i konsekvenserna efter att Bailey avskedat dem för försäkringsbedrägeri; efter att ha försvunnit in i dimman hjälper Jackson en man i en farlig situation.