How Disney Built America Now Available In Stores
S1, A4: Disney anställer ett lysande marknadsföringsgeni som hjälper dem att få ut sina karaktärer till miljontals människor. Musse blir den första kändisen som pryder ett flingpaket och därefter blir licensieringen av Disneyprodukter en lukrativ industri.