S1, A4: Komikerna är nu tre timmar in i tävlingen, men det betyder inte att det kommer att bli lätt från och med nu. Rayen går till attack och har siktet inställt på Roué. Philippe och Jeroom tycker att komikerna inte är tillräckligt aktiva och fattar ett drastiskt beslut med stora konsekvenser för en av komikerna. Men han är snabb med att planera sin hämnd.