Alla mot alla med Filip och Fredrik Ny drömduo debuterar
S11, A4: Nya vinnarskalle-duon Jennifer Kücükaslan och Magnus Betnér hoppas kunna hålla premiärnerverna i schack när de ställs mot Ebba Kleberg von Sydow och Erik Haag.