S1, A1: Cheerleadern Bellas drömmar går i uppfyllelse när hon får chansen att bli skollagets nya quarterback. Killarna i laget gör dock allt de kan för att få henne att hoppa av, men Bella tänker inte ge upp sin dröm så lätt.