S1, A5: Machu planerar att tjäna pengar på klankrig och reser till jorden med Shuji och Nyaan. Men på dagen för klankriget får Xavier tag på Machu och blir fast på tågstationen. I den här takten förblir resan till jorden en dröm. I det ögonblicket får Nyaan...