Nyinflyttad / Trimlekar
S1, A5: Den nya grannen Måns går hela tiden vilse, så Poppy hjälper honom att hitta i staden. Pedro kommer på hur energiska Dill kan sitta still och bli klippt på Tittis Trimpalats.